
Samarucs Swimming Som un grup de gent unida per l'afició per la natació, però no sols això. Ens agrada practicar esport en un ambient distés, relaxat i amigable, amb persones obertes i que els agrade divertir-se d’una forma sana.
Per a vindre a nadar amb nosaltres no cal que sigues Phelps, només cal que vulgues fer esport, que et comprometes amb l’equip i que tingues ganes de passar-t'ho bé, no sols en la piscina, perquè solem quedar-nos a sopar algun dia després de l’entrenament.
Estem federats per a poder participar en totes les competicions que es presenten, però no cal que et federes si no vols.
Travessia de la Pobla de Farnals - 19 de juny de 2016

23.06.16
Per a rematar el cap de setmana de l'Orgull, ens n'anem a nadar a la Pobla de Farnals
A pesar del cansament acumulat durant tot el cap de setmana (ja que havia començat el divendres 17 amb el I Festival Orgull València 2016 i continuat el dissabte 18 amb la manifestació i la festa de l’Orgull), els nostres Samarucs d’aigua salada van acudir disposats a tirar el lleu si calia el matí del diumenge 19 en la travessia de la Pobla de Farnals: una de les més boniques del circuit d’aigües obertes de la Federació de Natació de la Comunitat Valenciana i que organitza el Club Mediterráneo a la Pobla de Farnals.
Els 2.000 metres de la prova comencen a l’interior del port esportiu de la Pobla, saltant a l’aigua des d’un dels molls, i una vegada en mar obert, s’inicia una carrera al llarg de l’espigó per a concloure en l’arc de la platja.
L’organització, com l’any anterior, va ser impecable i s’agraïx l’esforç del club per preparar-nos aquests moments. A més a més, vam poder passar una altra estona molt agradable amb els nostres amics del CN Alaquàs Màsters València.
Ací us deixem informació sobre el club Mediterráneo i la travessia de la Pobla de Farnals, vídeos, fotografies i més fotografies de la travessia (a veure si reconeixeu el guapot que duu el 570 escrit al braç!). També us enllacem la galeria de fotos de la nostra web.
Posted on Thursday, June 23rd 2016